Peale tellimuse kinnitamist vormistatakse tellimusele ettemaksu arve. Koopia arvest saadetakse ka Sulle tellimuses märgitud e-posti aadressile.
Kui makse peaks mingil põhjusel ebaõnnestuma, ei pea Sa tellimust uuesti vormistama. Leia arve oma postkastist ning jätka maksmist sealt. Elektrooniliselt arvelt leiad pangalingid, millega saad asuda kohe maksma.
Klotsipood.ee-s on võimalik tellimuste eest tasuda alljärgnevalt:
Pangalingiga
Tasuda saab koheselt pangalingiga (SEB, Nordea, SWEDBANKi, Danske, LHV ja Krediidipanga). Pangalingiga tasumiseks klõpsa peale tellimuse kinnitamist või e-mailile tulnud arve pealt sobivale pangalingi ikoonile ning mine maksma. Pangalingiga tasudes vajuta kindlasti pangas "tagasi kaupmehe juurde" nupule, et informatsioon makse kohta jõuaks meie süsteemi automaatselt.
Krediitkaardiga (Visa / MasterCard)
Peale tellimuse vormistamist suunatakse Sind makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus kirjas ka tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.
Ülekandega
Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Koopia arvest saadetakse Sulle ka e-posti aadressile, et saaksid selle soovi korral välja trükkida ning tasuda endale sobival ajal pangaülekandega internetipangas või pangakontoris. Pangaülekandega tasumisel märgi selgitusse kindlasti tellimusarve number ning saada tasumist tõestav maksekinnitus e-postiga aadressile info@klotsipood.ee. See kiirendab tellimise täitmist.
Lunamakse
Kui soovid tellimuse eest sooritada osalise ettemaksu 50% ning tasuda ülejäänud kauba kättesaamisel SmartPOST pakiautomaadis või kullerile, palume sellest teavitada e-mailile info@klotsipood.ee või helistada telefonil +372 50 82 880. Sellisel puhul saadame paki välja lunapakina.
Lunamaksega pakkide puhul lisandub tellimuse summale teenusepakkujapoolne lisatasu
Smartposti puhul 2€
DPD kulleri puhul 3.19€
Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
OÜ Infolevi vastutab Klotsipood.ee veebipoes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse ja puuduste eest ning pretensioonide esitamise tähtaeg on 2 aastat. Probleemide ilmnemisel palume pöörduda meie poole edasiste juhiste saamiseks.
Müüja ei vastuta:
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode.
Tellimuse tühistamine 14 päeva jooksul
Ostjal on õigus 14 päeva jooksul toode vigastamata kujul ning originaalpakendis meile tagastada. Kui pakend on avamata ning kaup korrektne, tagastame toote eest makstud raha 100%. Tagasi ei maksta tellitud kauba transpordikulu. Uue toote saatmise eest transpordikulu uuesti tasuma ei pea.
Tellimuse tühistamiseks palume saata e-kiri info@klotsipood.ee tuues välja tellitud kauba nimetuse, arvenumbri, maksmise kuupäeva ning tagastamise põhjuse. Raha kanname tagasi mitte rohkem kui 2 tööpäeva jooksul peale kauba meile tagasi saabumist, samale kontole, kust see on algselt tulnud.
Konfidentsiaalsus ja kliendi õigused
OÜ Infolevi ei levita Ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele v.a transporditeenuse osutamiseks vajalik info. Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Klotsipood.ee andmebaasist.
OÜ Infolevi on kindlalt huvitatud kõikide küsimuste ja arusaamatuste lahendamisest Ostjatega. Probleemide ilmnemisel palume Sul koheselt võtta meiega ühendust telefonil +372 50 82 880 või info@klotsipood.ee Reageerime kiiresti (hiljemalt paari tööpäeva jooksul).
Ostjatel on alati õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.